OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett års erfarenhet från administration sedan tidigare? Arbetar du alltid med god struktur och ordning och reda? Trivs du bra i roller där du får vara med och koordinera samt stötta dina kollegors arbete? Då borde du läsa vidare!
Om tjänsten
Myndigheten är en statlig förvaltningsmyndighet belägen i Solna, men har kontor över hela Sverige. Man kommer att arbeta nära avdelningens administratör och finnas där som ett stöd för avdelningen.
Dina arbetsuppgifter
Fördelning av ärenden som inkommer till regionen i myndighetens ärendeberedning
Bokning av möten
Administrera arbetsrum (SharePoint)
Ifrån protokoll skriva ihop beslutsliggare
Dina egenskaper
Vi söker dig som är flexibel och har ett positivt förhållningssätt i allt du tar dig an. Du är teknisk kunnande och tar dig an arbetsuppgifterna med god struktur och noggrannhet. Du är mån om att ge den bästa servicen och tar stort ansvar för att det du levererar håller hög kvalitet. Till sist ser vi det som viktigt att du besitter en god pedagogisk förmåga.
Är det dig vi letar efter?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Meriterande
Är teknisk kunnande
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag. Tillträde mitten av maj till slutet av juli.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 33168 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet, såväl medarbetare som konsulter. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk www.perido.se/lediga-jobb/.