OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har Adecco ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Administratör sökes för kunds räkning!Uppdraget För kunds räkning söker vi en administratör för ett kortare uppdrag.Uppdraget kommer att pågå under perioden 1/12-23/12, eventuellt även en kortare period efter årsskiftet.Arbetstiden är förlagd till dagtid och omfattningen är 7,5 timmar per dag. Arbetsuppgifter Som administratör kommer du att via Internet och/eller via telefonkontakt med kundens medlemmar uppdatera kundregistret.Vem söker vi?Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Du har vara av att arbeta i excel och CRM-system.Vi lägger stor vikt vid din personlighet.Du är ansvarsfull, strukturerad, noggrann och serviceminded Vad erbjuder vi dig?Vi kan erbjuda dig en tjänst som konsult inom Adeccos uthyrningsverksamhet.Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Intresserad?Är detta något för dig så tveka inte att registrera din ansökan redan idag, dock senast 2010-11-23.Rekryteringsarbetet med urval och intervjuer kommer att ske löpande.Välkommen med din ansökan!Ansökan Ansök tjänsten via vår CV-databas www.adecco.se Vi tar ej emot ansökningar via mail.