Administratör sökes i Stockholm!

Administratör sökes i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Är du en initiativtagande och nyfiken person? Har du ett professionellt förhållningssätt och en vilja att arbeta hos en förvaltning? Här väntar en spännande och varierande tjänst – skicka in din ansökan redan idag!
Om tjänsten
Perido söker nu en Administratör för vår kunds räkning, en myndighet vars uppdrag är att styra, utveckla och samordna stadens verksamhet. Du utgår från kontoret beläget i centrala Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Som Administratör kommer du att ha en bred och varierande roll, där ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av följande:
Ta emot lokalbokningar via mail och telefon
Ha möten med kunder, leverantörer och samarbetspartners
Arbetsleda och schemalägga evenemangspersonal (detta får du lära dig på plats)
Arbeta operativt under evenemang vid behov
Följa upp på avslutade evenemang

Dina egenskaper
För att trivas i tjänsten som Administratör tror vi att du är en strukturerad och organiserad person. Du räds inte för att ta egna initiativ och kommer gärna med egna förslag och idéer. VI tror även att du har lätt för att arbeta både i team som självständigt.
Låter detta som en spännande tjänst?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Avslutad gymnasieutbildning
Minst ett (1) helt års aktuell arbetslivserfarenhet inom rollen
Mycket goda kunskaper i MS Office
Mycket god allmän systemvana
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, uppdrag till och med 2023-06-30. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Anna Hommerberg som kan nås på mejl anna.hommerberg@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33771 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2023
  • Ansök senast: 4 mars 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024