OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av administration och vill jobba som en spindel i nätet i en stöttande roll i ett spännande och växande företag?
FemtioFemPlus är ett professionellt serviceföretag som utmärker sig genom noggrannhet, integritet och hög medarbetar- och kundnöjdhet. Med hjälp av kompetens och ovärderlig erfarenhet från i första hand seniorer men även yngre medarbetare, underlättar vi i våra kunders vardag!
Det här önskar vi av dig:
✓ Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter samt att ha telefon och mail som arbetsverktyg.
✓ Vana av att arbeta i olika IT-system och verktyg
✓ Vana av en samordnande roll
✓ Körkort och tillgång till bil
✓ Obehindrat kommunicera på svenska i tal och skrift.
✓ Du ska tycka om att ge service av högsta klass med ett tydligt kund- och medarbetarfokus
✓ Du har en förmåga att snabbt kunna flytta fokus mellan olika arbetsuppgifter då det är ett brett arbetsområde och oftast korta deadlines med högt arbetstempo.
✓ Är utåtriktad och har god social förmåga
✓ Är flexibel och lösningsorienterad
✓ Har god samarbetsförmåga.
✓ Du är strukturerad och noggrann som person och ser till att ha ordning och reda omkring dig. Du är alltså administrativt lagd och gillar sådana uppgifter!
✓ Du är kommunikativ och orädd som person och vågar därmed lyfta luren och lösa de problem eller uppgifter som uppstår.
✓ Du är socialt säker och bekväm med att prata med nya människor.
Meriterande är tidigare erfarenheter av arbete med bemanning/schemaläggning och kunskap i ekonomihantering