OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex söker för kunds räkning en Administratör till Helsingborg. Du kommer bli anställd av Uniflex och hyras ut till kund, möjlighet finns till övertag av kunden gällande anställningen framåt i tiden.
Gillar du administration och har erfarenhet av att arbeta inom producerande verksamhet, då kan du vara rätt kandidat för jobbet!
Om tjänsten
Kundföretaget är en liten familjär och social arbetsplats. Du kommer arbeta tätt tillsammans med dina kollegor samtidigt som du arbetar individuellt i det administrativa.
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som Administratör, gärna inom producerande verksamhet. Vi ser gärna att du har ett grafiskt intresse samt ett visuellt sinne då du kommer arbeta en hel del med ritningar från kund. I dina arbetsuppgifter kommer det också ingå orderhantering och andra administrativa arbetsuppgifter.
Krav för tjänsten som Administratör:
* Erfarenhet av att arbeta som Administratör
* Erfarenhet från producerande verksamhet
* Erfarenhet av att arbeta i olika system
* Ordningsam och noggrann
* Behärska svenska flytande i tal och skrift
Vi söker dig som är flitig, noggrann och har gott tålamod. Du är inte rädd för att hugga i där det behövs och du trivs med att ha många bollar i luften samtidigt.
Arbetsort: Helsingborg
Arbetstid: 8-17, med flexibilitet
Start för tjänsten är april/maj eller enligt överenskommelse.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström