OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För ett konsultuppdrag hos en av våra kunder söker vi nu efter en administratör på halvtid.Vår kund är ett inkassoföretag med kontor i centrala Göteborg. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med datorn som viktigaste verktyg.Arbetet innebär att du ska registrera inkassoärenden på förmiddagarna, ärendena går sedan vidare i processen samma eftermiddag.Ibland kommer du även att behöva kontakta kunder som anlitat företaget. Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten är det viktigt att du är snabb och noggrann.Du måste trivas med ett arbete som baseras på datoranvändning.Det är inget krav att du tidigare ska ha arbetat i branschen dock är det viktigt att du gillar administrativa arbetsuppgifter.Uppdraget startar omgående och varar till mitten av augusti, arbetstider 08:00-12:00. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i ett spännande företag. Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser. Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00