Administratör sökes omgående

Arbetsbeskrivning

För ett konsultuppdrag hos en av våra kunder söker vi nu efter en administratör på halvtid.Vår kund är ett inkassoföretag med kontor i centrala Göteborg. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med datorn som viktigaste verktyg.Arbetet innebär att du ska registrera inkassoärenden på förmiddagarna, ärendena går sedan vidare i processen samma eftermiddag.Ibland kommer du även att behöva kontakta kunder som anlitat företaget. Kvalifikationer: För att vara aktuell för tjänsten är det viktigt att du är snabb och noggrann.Du måste trivas med ett arbete som baseras på datoranvändning.Det är inget krav att du tidigare ska ha arbetat i branschen dock är det viktigt att du gillar administrativa arbetsuppgifter.Uppdraget startar omgående och varar till mitten av augusti, arbetstider 08:00-12:00. Vi erbjuder: Det här är en möjlighet för rätt person att få arbeta i ett spännande företag. Ansökan: Låter det intressant? Sök tjänsten på vår hemsida: www.kellyservices.se.Intervjuer kommer att hållas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan!Kelly Services AB är specialister på bemanning av Sveriges arbetsplatser. Fler spännande tjänster hittar du på www.kellyservices.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Åsa Olofsson
08-546 511 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kelly Services AB
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 10 juni 2008
  • Ansök senast: 10 juli 2008

Besöksadress

Regeringsgatan 77
Stockholm

Postadress

Regeringsgatan 77
Stockholm, 11139

Liknande jobb


27 januari 2023

Administratör till Tekniska verken i Linköping

26 januari 2023

30 december 2022