OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobb-ID
2022042
Jobbeskrivning
Vill du ta nästa steg i karriären och axla rollen som administratör i ett framgångsrikt och modernt bolag? För kunds räkning söker vi nu efter en driftig och noggrann medarbetare som vill ingå i ett framgångsrikt företag! Sök omgående då urval sker löpande.
Villkor
Startdatum: 15 Juni
Ort: Stockholm, Täby
Arbetstider: Flexibelt
Omfattning: 100%
KOMPETENSKRAV
- Gymnsieexamen
- Kandidatexamen i företagsekonomi
- Minst 1 års arbetslivserfarenhet inom relevant område
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
- Behärskar office-paketet väl.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Den främsta arbetsuppgiften i rollen som administratör är att hantera dagliga rutiner och ärenden som inkommer till arbetsplatsen både internt och externt. Detta inkluderar mail- och telefonkontakt med olika parter, teamspel och självständigt arbete. Du kommer att ha daglig kontakt med företagsledningen och delta på möten och planeringar.
OM FÖRETAGET
Vår samarbetspartner är en nationell aktör inom dagligvaruhandeln med närvaro i flera större städer i Sverige. De befinner sig nu i en expansiv fas och söker därför nya medarbetare för deras huvudkontor i Täby. På kontoret så jobbar flera från företagsledningen och mycket av det nationella arbetet sker centralt från huvudkontoret.
DIN PROFIL
För att lyckas i den här rollen ser vi gärna att du har en gymnasieexamen med några års arbetslivserfarenhet. Det är viktigt att du som person är noggrann, strukturerad och vet hur du organiserar ett arebete. Du behöver också behärska office-paketet väl och vara
bekväm med att föra presentationer på möten.
OM OSS
Som anställd på Reko Consulting kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Reko Consulting får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Reko arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Reko för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.