Administratör sökes omgående till kund i Vallentuna

Administratör sökes omgående till kund i Vallentuna

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av att ta fram rutiner och arbeta med kundärenden? Då kan du vara den vi söker!

Om uppdraget

Vår kund, som är verksam inom återvinning, söker en administratör med start omgående, och fram till slutet av februari. Uppdraget är på 50-100% beroende på kandidatens kompetenser och erfarenheter. Vår kund finns i Vallentuna, men möjlighet till distansarbete finns.

Dina arbetsuppgifter

Kunden har under hösten bytt betalsystem på sina återvinningscentraler. Detta har lett till en större mängd inkommande ärenden som behöver hanteras. En behovsanalys ska även göras för att identifiera förslag till framtida hantering och arbetssätt. Därför söker vi nu en konsult som kan arbeta med följande arbetsuppgifter.

- Stötta med administrativa arbetsuppgifter
- Handlägga inkommande reklamationer och kundärenden som rör fakturering av besök på ÅVC. Handläggning ska ske dagligen med stöd av rutiner och instruktioner.
- Parallellt med handläggningen ska du identifiera och dokumentera brister i rutiner, instruktioner och arbetssätt och utifrån dem föreslå förbättringsförslag. Dessa kommer ligga till grund för en behovsanalys som chefen utför.
- Uppdraget kommer att innebära arbete i flera olika system och mejlprogram


Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten: - Aktuell erfarenhet av arbete som administratör med kunskap inom fakturahantering och kundärenden
- Förmåga att arbeta självständigt
- God förmåga att koordinera och administrera inkommande uppgifter/ärenden
- God läs- och skrivförmåga med trevlig och professionell ton
- God vana av att arbeta med dator som främsta arbetsverktyg, väl förtrogen med Officepaketet och kan skriva dokument i Word, grundläggande kunskaper i Excel och van att hantera mail i Outlook
- Van att arbeta i flera system samtidigt
- Van att arbeta strukturerat med rutiner
- Erfarenhet av att ta fram rutiner och skriva dessa


Meriterande för tjänsten:

- Mycket god vana av Excel och kan göra rapporter, sammanställa pivottabeller och analysera data
- Erfarenhet av att ta fram rutiner och instruktioner baserat på nya arbetssätt
- Erfarenhet av att stötta projektledare eller chef i uppstartsarbete
- God analytisk förmåga med ett intresse av ständiga förbättringar


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2022
  • Ansök senast: 19 maj 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024