OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en student som vill samla på dig arbetslivserfarenheter och få möjlighet att arbeta på ett IT bolag med fokus på digitalisering? - Då är detta jobbet för dig! Connect söker nu en administratör på deltid. Du erbjuds en bred roll med varierande arbetsuppgifter där den ena dagen aldrig är den andra lik. Här får du möjligheten att bli en del av teamet i Connect och rivstarta din karriär! Sök redan idag då vi tillämpar ett löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Connect har under de senaste 20 åren levererat varor och tjänster inom IT-sektorn. De bidrar med att hjälpa sina kunder att förenkla deras digitala vardag genom exempelvis konferenssystem, visualisering och elektroniska dokument.
Detta är en möjlighet för dig att starta karriären i ett företag som brinner för framtiden och den ökade digitaliseringen. I rollen som administratör kommer du bland annat att hantera olika administrativa uppgifter som att ta hand om olika typer av tonerordrar samtidigt som du även kommer att stötta befintlig personal på kundservice-avdelningen.
Du erbjuds
* En gedigen upplärning under första veckan, med fortsatt stöd från ansvarig.
* Möjligheten att ta ett kliv in i arbetslivet vid sidan av studierna.
* Glada och drivna kollegor
* En arbetsplats med stort fokus på trivsel, sammanhållning och ha kul på jobbet!
Och det allra viktigaste, vem är du?
Är du en person som finner glädje i att hjälpa människor och har flexibelt förhållningssätt, då kan du vara just rätt person för oss.
Vi ser att du har en god kommunikativ förmåga och ger inte upp när du stöter på problem utan älskar uppgiften att hitta lösningen på problemet. Vidare ser vi även att du tycker om att ha många bollar i luften.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Administrera och assistera kundservice-avdelningen.
- Dokumenthantering av kunder.
- Stötta befinlig personal på avdelningen.
- Hantera tonerordrar genom att behandla inköpsordrar och registrera dem i Connects interna system.
VI SÖKER DIG SOM
- Talar och skriver obehindrat på engelska och svenska då arbetet sker på dessa språk.
- Studerar en eftergymnasial utbildning, där du har minst 1,5 – 2 år kvar.
- Har viss systemvana.
- Mertierande är om du har insikt i olika typer av avtal och någon form av tidigare bakgrund inom administration.
Vi söker dig som är
* Flexibel
* Kommunikativ
* Uthållig
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid
* Placering: Mölndal, Göteborg
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231