Administratör sökes, start så snart som möjligt!

Administratör sökes, start så snart som möjligt!

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av att ta dig an ett uppdrag på tre månader hos en samhällsviktig myndighet? Skulle du beskriva dig själv som en noggrann och strukturerad person som har lätt för att följa uppsatta rutiner? Om du även är en person som klarar av ett högt inflöde av dokument så kan det här vara något för dig!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en Administratör för vår kunds räkning, en myndighet som värnar för miljön. De hanterar frågor kopplat till allt från trafikbuller till vattenfrågor eller luftföroreningar. Du blir ett efterlängtat tillskott för att stötta upp med administrativa arbetsuppgifter. Du utgår från kontoret beläget centralt i Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I den här administrativa IT-rollen kommer du bland annat hantera IT- och telefonbeställarstödet. Här erbjuds du stort eget ansvar och förväntas strukturera upp din arbetsdag själv för att hinna med det som ska göras. Du arbetar även nära dina kollegor i vissa frågor.
Mer specifikt inkluderar dina arbetsuppgifter följande:
Beställningar gentemot förvaltningar
Beställning utav utrustning såsom mobiltelefon samt dator, program och behörigheter
Administrativ IT
Arbeta i ärendehanteringssystemet och ta nya beställningar
IT- och telefonibeställarstöd

Dina egenskaper
För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du är en strukturerad person. Du arbetar bra både i grupp såväl som självständigt. Du är en kommunikativ person som har förmågan att ta egna initiativ. Du har lätt för att arbeta efter rutiner och kan hantera stora volymer snabbt.
Låter detta som en spännande tjänst?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasieutbildning eller motsvarande
Minst ett (1) års aktuell arbetslivserfarenhet från liknande roll
Mycket goda kunskaper i MS Office
Mycket god allmän systemvana
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Tillsvidareanställning som konsult på heltid. Start så snart som möjligt.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33991 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 augusti 2023
  • Ansök senast: 3 september 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024