Administratör sökes till ACRE i Borås

Administratör sökes till ACRE i Borås

Arbetsbeskrivning

Är du en skicklig administratör som tar initiativ, har ett öga för detaljer och som trivs i en roll där du får ge stöd och service? Är du dessutom en person som tycker det är spännande med ett bolag i expansionsfas där man hjälps åt tillsammans och ser möjligheter i förändringar? Då är du kanske ACREs nya kollega.

ACRE är ett fullserviceföretag inom den gröna näringen och våra kunder är bland annat kraftbolag, kommuner, länsstyrelser, bostadsrättsföreningar och privatpersoner. Vi har en bred tjänsteportfölj där vi bland annat utför följande tjänster; trädvård i form av arboristarbeten, grönytearbeten, drönarbesiktningar, skogligt underhåll av järnvägar och kraftledningar samt entreprenadarbeten.

Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du spela en viktig roll i ACREs tillväxtresa och bidra till att säkerställa en smidig drift av ACREs administrativa processer.

* Samordningsansvarig för tidsstyrda KMA-uppgifter
* Utbildningsansvarig
* Produktionsplanering
* Administrativt stöd i olika projekt

Din profil
Vi ser gärna att du som söker är en teamspelare med förmåga att sprida en positiv arbetsmiljö. Som person är du noggrann och har ett öga för detaljer samt är initiativtagande. För att vara framgångsrik i rollen som administratör bör du även uppfylla följande kvalifikationer:

* Tidigare erfarenhet av administrativt arbete.
* Goda kunskaper inom MS Office-paketet, särskilt Excel, Word och Outlook.
* Utomordentlig organisatorisk förmåga och klara av att hantera flera uppgifter samtidigt.
* Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.


Övrig information
Placeringsort: Borås
Start: Efter överenskommelse
Varaktighet: Tillsvidare med tillämpad provanställning
Arbetstid: 07:00 - 16:00
Lön: Individuell lönesättning

ACRE har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess.

Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Linnéa Gren på 0707-987097.
Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!

Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.

Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Om kunden
ACRE Skogstjänst startades 2002 och är idag ett framstående företag inom den gröna näringen med kontor i Borås, Stockholm och Göteborg.

För att nå upp till våra medansvarigas och kunders högt ställda förväntningar, arbetar vi ständigt med vår företagskultur, förbättringsarbete genom våra ISO certifieringar och externa och interna utbildningar. Allt för att kunna möta våra intressenters krav och behov. Våra fyra ledord bygger på vårt namn ACRE. Ledorden är ledord för våra medansvariga på företaget och dessa skall genomsyra verksamhetens alla delar och de är : Ansvarsfulla, certifierade, rutinerade och engagerade!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2023
  • Ansök senast: 31 oktober 2023

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

21 november 2024