OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du bra på administration och kan arbeta på ett strukturerat och noggrant sätt? Vill du jobba med engagerade kollegor på ett välkänt, expanderande och spännande företag? Denna tjänst passar dig lite extra bra som har ett intresse för affärsutveckling eller möjligen avtalshantering. Läs gärna vidare!
Om tjänsten
Nu söker vi på Perido en lösningsorienterad administratör till vår kund, ett framgångsrikt företag som utvecklar smarta betallösningar. Här finns möjlighet att få jobba i en spännande och energifull arbetsmiljö på det moderna och öppna huvudkontoret i hjärtat av Stockholm!’
Dina arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du att ingå i en stödfunktion som hjälper till vid förfrågningar och arbeta med uppgifter som kretsar kring administration och data. Uppdraget kretsar kring att administrera i företagets kundregister. Du ser över saker som kontraktsstart, uppdragslängd, uppsägningstid och liknande uppgifter, allt för att få en lättöverskådlig bild av kundregistret. Arbetet sker i programmet Salesforce. Tjänsten är en utmärkt språngbräda som ger dig möjlighet att utvecklas vidare inom företaget om du visar framfötterna! Jobbet passar därför perfekt för dig som någorlunda nyligen har avslutat en akademisk utbildning inom men ändå har hunnit tillförskaffa dig erfarenhet och kunskaper kring liknande uppgifter.
Dina egenskaper
Vår kund är ett snabbt växande företag som vi misstänker för många är en cool och meriterande plats att få arbeta på! För att du ska trivas ser vi därför att du som söker tjänsten är en serviceinriktad och lösningsorienterad person som trivs med förändring och nytänkande. Du sporras av ett högt tempo där du får användning av dina vassa administrativa och kunskaper i att hantera data samt givetvis din sociala personlighet. Då koncernspråket är engelska så är det viktigt att du har mycket goda kunskaper och är bekväm med det engelska språket – både skriftligt och muntligt.
Ett meriterande uppdrag väntar! Du är varmt välkommen med din ansökan på engelska!
Vi söker dig som har:
Avslutad akademisk utbildning
Relevant erfarenhet av arbete inom liknande arbetsuppgifter
Intresse för affärsutveckling eller avtalshantering
Kunskaper i Office-paketet
Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2021-10-01. Tillträde 2021-08-30.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32502 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.