Administratör sökes till bank

Administratör sökes till bank

Arbetsbeskrivning

Vi söker en engagerad och erfaren administratör för en spännande roll som administrativt stöd inom RIX-programmet på AFB/RIX. I den här rollen kommer du att vara en nyckelperson i att stödja och underlätta i genomförandet av två större utvecklingsprojekt. Ditt arbete kommer att omfatta högkvalitativ administration och samordning, där du kommer att hantera en mängd olika uppgifter för att säkerställa en smidig verksamhet.

Dina Arbetsuppgifter:

- Effektiv kalenderhantering och bokning av möten
- Förberedelse av mötesmaterial och skrivning av minnesanteckningar
- Fakturahantering och dokumenthantering
- Koordinering av resor och bokning av logistik
- Sammanställning och rapportering av relevanta uppgifter
- Eventuell support med administrativa uppgifter på Avdelningen för Betalningar/RIX-enheten

Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco med planerad start den 15 oktober och pågår under 1 års tid.

Din Profil:
För att vara framgångsrik i denna roll bör du ha:

- Minst 3 års erfarenhet som administratör med eftervisad kompetens
- Erfarenhet av att skriva minnesanteckningar för styr- och ledningsgrupper
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
- Exceptionella färdigheter inom MS Office
- Gymnasieutbildning eller motsvarande

OBS du måste även kunna ange minst ett (1) referensuppdrag från liknande arbetsuppgifter som efterfrågas

För att trivas och lyckas i rollen bör du vara:

- Proaktiv och ha en hög arbetskapacitet
- Positiv och driven med förmågan att hantera många uppgifter samtidigt
- Utmärkt skriftlig förmåga på både svenska och engelska

Om Oss:
Vi är en dynamisk arbetsplats som värdesätter samarbete och prestation. Att arbeta hos oss ger dig möjligheten att vara en del av spännande utvecklingsprojekt och att bidra till framgången för RIX-programmet.

Kontakt:
Har du frågor gällande registrering vänligen kontakta info@adecco.se
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, tveka inte att kontakta vår ansvariga rekryterare via jesper.jenefjard@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord:
Administrativt stöd, RIX-programmet, Koordinering, Administration, Minnesanteckningar, Kalenderhantering, Fakturahantering, Resor, MS Office, Engelska, Svenska, Positiv, Proaktiv, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 augusti 2023
  • Ansök senast: 8 september 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


6 januari 2025

Administrativ assistent - vikariat

Administrativ assistent - vikariat

3 januari 2025

26 november 2024