OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som gillar att ta ansvar och inte räds för att organisera och strukturera? Är du en driven och noggrann person som gillar att jobba i fart och fläkt? Då kan det här vara jobbet för dig!
Ansök redan idag eller tipsa en vän!
DINA ARBETSUPPGIFTER
I den här rollen hanterar du olika arbetsuppgifter inom logistik och ekonomi till både svenska och internationella kunder. Exempel på arbetsuppgifter är:
- Hantera tullärenden
- Hantera beställningar av reservdelar
- Återkommande kundkontakt med leverantörer
- Hantering av inkommande ordrar och fakturering
Som administrativ konsult är din uppgift att, som spindeln i nätet, organisera, strukturera och planera! Du är personen som ser till att allt hamnar på rätt plats i rätt affärssystem.
OM FÖRETAGET
Vår samarbetskund är ett konsultbolag som hjälper företag och privatpersoner att göra verklighet av bra innovationer. Bolaget agerar partner i allt från snabba lösningar till strategiska frågeställningar kring produktutveckling och processutveckling. De erbjuder projektledning och utveckling inom bl.a. mekanik, elektronik och mjukvara. Bolaget är verksamma inom flera områden, bl.a. tillverkningsindustrin och försvarsindustrin.
Deras mål är att alltid erbjuda kompetens och lönsamma lösningar genom erfarna och kompetenta konsulter.
DIN PROFIL
Vi ser att du som söker tycker om struktur, ordning och reda samt har en hög social kompetens.
För att lyckas i rollen känner du dig trygg i att prata engelska och att arbeta i affärssystem. Utöver detta är du också noggrann, driven och energisk!
KOMPETENSKRAV
Flytande engelska i tal och skrift
Flytande svenska i tal och skrift
Erfarenhet av administrativt arbete (alt. relevant utbildning inom administration)
Erfarenhet av att arbeta med digitala affärssystem
MERITERANDE
Erfarenhet av affärssystemet SAP
Körkort B
Utbildning inom ekonomi (som lägst på gymnasienivå)
OM OSS
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
VILLKOR
Startdatum: Enligt överenskommelse
Ort: Kil
Arbetstider: 8-17 (förtoendetid)
Omfattning: 100%
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996