Administratör sökes till bolag i Umeå

Administratör sökes till bolag i Umeå

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Randstad söker nu en administratör för ett uppdrag hos en av våra kunder i Umeå. Är du en strukturerad person som trivs att arbeta med administrativa uppgifter? Då kan det vara just dig vi söker! I denna tillsättning jobbar vi med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
I Rollen som administratör kommer du agera stöd till vår kunds registrator. Du kommer arbeta bland annat med sortering, strukturering och hantering av allmänna handlingar. I dina uppgifter kommer du även arbeta med arkivvård samt arbeta med rutiner, riktlinjer och andra stöddokument inom registraturen. 

Arbetstider
Ort: Umeå


Omfattning: Heltid, dagtid med start 2022-02-01. Uppdraget sträcker sig till och med 2022-04-30. 

Kvalifikationer
Vi ser att du som söker till rollen som administratör har en fullgjord gymnasieutbildning, eventuellt kanske du även har någon relevant utbildning inom dokumenthantering och arkiv. Erfarenhet från administrativt arbete ses som meriterande. 


B-körkort är ett krav för denna tjänst. 


Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper till detta uppdrag – vi söker dig som ser dig själv som noggrann och strukturerad.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2021-12-19, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad. För mer information eller frågor är du välkommen att kontakta Andreas Berglund, konsultchef, andreas.x.berglund@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2021
  • Ansök senast: 19 december 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024