OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven och socialt utåtriktad person som brinner för service och utveckling? Då ska du söka tjänsten som administratör till vår expansiva och internationella kund inom elektronikbranschen. Du erbjuds en administrativ roll med stort fokus på utåtriktade kontakter. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag med start omgående.
Arbetsuppgifter
Som administratör ansvarar du för att ta emot, följa upp och planera serviceärenden som kommer från de serviceverkstäder företaget samarbetar med. Arbetsuppgifterna består av reklamationer, returer, avtalshantering, all administration kring detta med mera. Det främsta arbetsredskapet är mail och telefon, men även personliga besök hos verkstäderna förekommer. Du kommer också att supporta och utbilda användarna på serviceverkstäderna i administrationsprocessen.
Vem är du?
Du har erfarenhet av att jobba administrativt, kanske från order eller kundtjänst. Du har känsla för service och tycker om att knyta nya kontakter. Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och det är meriterande med erfarenhet av affärssystemet SAP. Du har en examen från gymnasium och ett stort intresse för teknik. Du ska vara flytande i engelska både i tal och skrift.
Som person är du självgående, flexibel och initiativrik. Du löser gärna problem och är kommunikativ. Du uppskattar ett högt tempo, ser förändring som en chans att utvecklas och trivs i en serviceinriktad roll.
Ansökan
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor är du välkommen att kontakta Sandra Solomon på tel 08-705 80 63 alternativt kontakta Johanna Östberg på tel: 08-705 80 61
Kontaktpersoner på detta företaget
Viveka Holm
08-7058064, 070-2798321
Johanna Östberg
+46 0702701167
Pouneh Sahlin
08-705 80 65
Sandra Solomon
+46 087058063, +46 0702798342
Sandra Hedenmark
08-705 80 66, 070-673 62 90
Jessica Colbro Holm
+46 08-7058061, +46 0702798325
Robert Persson
08 705 80 65, 070 170 70 68
Sofia Jonsson
+46 702790511