Administratör sökes till en internationell kund i Kista

Administratör sökes till en internationell kund i Kista

Arbetsbeskrivning

Vår kund söker en kollega till sitt serviceteam. Du kommer att jobba för ett globalt företag verksamt inom hemelektronik. Arbetsplatsen präglas av ett högt tempo och servicekänsla.

Om tjänsten

Kunden tillverkar och säljer hemelektronik, inklusive TV, på den nordiska marknaden och det läggs stor vikt vid att ständigt förbättra produkternas kvalité. En viktig del i detta är att i kundens system sammanställa, validera och rapportera data relaterad till TV reparationer för att möjliggöra en god kvalitetsuppföljning. Serviceteamet ansvarar också för det nordiska servicenätverket av verkstäder. Mot dessa verkstäder är det ett stort flöde av reservdelar för att möjliggöra reparation av slutkunders produkter och med rollen kommer ett ansvar i att se till att denna process i sin helhet, fungerar utan problem. Med detta följer mycket kommunikation med verkstäder för support i hantering av reservdelarorder, reservdelsreturer samt att ge support till verkstäder kring kundens externa serviceportal. Kommunikationen sker framför allt via via e-post och telefon. Arbetsverktyg är framför allt kundens egna system men en god grundkunskap i Excel är också nödvändig för att kunna utföra arbetsuppgifterna effektivt. Det ställs höga krav på noggrannhet samt ansvarstagande för hela processen.

Kompetens och kvalifikationer

Vi söker dig som:

- Är noggrann, strukturerad och tycker om att ta ansvar
- Gillar att arbeta självständigt och alltid gör ditt yttersta för att uppnå bästa resultat
- Har goda kunskaper inom Excel, erfarenhet av Power Point är meriterande
- Kan uttrycka dig flytande i tal och skift på svenska och engelska.
- Har tidigare erfarenhet av order, admin eller support
- Kunskaper i finska är meriterande


Personliga egenskaper
Vi tror att du har viss erfarenhet av liknande tjänster inom support, order eller administration. I rollen kommer du att ha ett stort eget ansvar över dina uppgifter och vi ser därför att du arbetar proaktivt och effektivt. Att lägga upp ditt arbete strukturerat och noggrant faller sig naturligt för dig. Att arbeta mot deadlines och att möta dessa är en självklarhet och något du villigt tar ansvar för.

Tillträde: Omgående

Anställning: Provanställning 6 månader

Arbetstid: Heltid, Vardagar 08.00-17.00

Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Tjänsten kommer att tillsättas omgående och intervjuer sker löpande. Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att maila Konsultchef Zanna Ösze zanna@rekryteringsgruppen.com

Om Rekryteringsgruppen
Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom tre olika affärsområden; Kontor, lager/industri och transport. Vårt kontor är beläget i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus.

Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com

Sökord: ordermottagare, koordinator, servicekoordinator, administratör, kontorist, assistent, support, kundtjänst, orderadministratör, fakturabokning

Kontaktpersoner på detta företaget

Kim Engström

Kim

Matz Thunberg

andreas Hallström

Rekryteringsgruppen

Rekryteringsgruppen
08-15 75 75
Rekryteringsgruppen

Rekryteringsgruppen
08-15 75 75
Rekryteringsgruppen

Rekryteringsgruppen
0734430122

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Rekryteringsgruppen
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 maj 2022
  • Ansök senast: 22 juni 2022

Besöksadress

Vretensborgsvägen 28
None

Postadress

Vretensborgsvägen 28
Hägersten, 12630

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024