OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du redo ta dig an ett uppdrag där du får vara med och utforma din egen roll och bli en del av en fartfylld verksamhet? Trivs du när den ena dagen inte är den andra lik och du får vara med och påverka? Läs vidare!
Vi söker en administratör för vår kunds räkning till deras kontor i Göteborg. I rollen kommer du vara en av två medarbetare som sköter administration kopplat till den dagliga driften av kontoret. Du kommer vara en del av en stöttande och övergripande funktion på företaget. Arbetsuppgifterna består av IT-administration, kontakt med fastighetsägare, enklare personalfrågor och mycket mer.
Exempel på några vanligt förekommande arbetsuppgifter:
- Beställningar till kontor & personal - ex telefoner, datorer, kontorsmaterial
- Onboarding och avslutningssamtal med anställda på företaget
- Administration av passerkort, parkeringstillstånd, post, paket & felanmälningar
- Övergripande iordningsställande av kontoret
- Fakturahantering
- Planering av event och mässor
Företaget tror att man gör ett bättre jobb om man kan fokusera på rätt saker, därför gör de det lätt att kombinera jobbet med vardagen. Företaget satsar på sina medarbetare, som utgör kärnan, hjärnan och hjärtat i verksamheten. Dessutom står företaget på en stadig grund av högteknologi, forskning och anställningstrygghet med försvars- och säkerhetskoncernen som ägare. Företaget vill bli branschens mest hållbara företag; och för att vara ett hållbart företag i en hållbar framtid behöver de investera i sina medarbetare. Din återhämtning, dina utvecklingsmöjligheter och din trygghet lika viktigt som företagets framgång - utan medarbetare står företaget still.
Vem söker vi?
Kontoret är beläget på Lindholmspiren där 300 medarbetare dagligen behöver support från dig som administratör. Därför ser vi att du har ett stort intresse för service och administration, samt att trivs med att vara ansiktet utåt och att interagera med människor. Du är strukturerad, noggrann och flexibel. Du trivs i en roll där du får frihet under ansvar och uppskattar att ha många bollar i luften samtidigt. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom service eller administration. Det är även viktigt att du vill vara med och bidra till en positiv arbetsmiljö. Om försvarssekretess: Då tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess krävs det att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning med registerkontroll.
Urval sker löpande så tveka inte att söka till oss på en gång. Vi ser fram emot din ansökan!
Om anställningen:
Anställningen är på heltid 100 %, det är en direktrekrytering som hanteras av Xamera AB.
Xamera är karriärföretaget som ger dig möjlighet att ta ställning till de mest intressanta karriärmöjligheterna inom IT/Teknik & Ekonomi. Vårt mål är att hjälpa till att kickstarta karriären för dig som är ingenjör, ekonom eller teknisk profil till spännande möjligheter hos företag inom primärt IT- och tekniksektor.
Startdatum: Efter överenskommelse
Allmän information:
Ort: Göteborg
Publiceringsdatum: 2022-12-05