Administratör sökes till försäkringsbolag

Administratör sökes till försäkringsbolag

Arbetsbeskrivning

Har du en avslutad ekonomiutbildning och en administrativ ådra? Är du även en hjälpsam och kommunikativ lagspelare som vill lära sig nya saker? Då kan detta konsultuppdrag vara något för dig! Ansök idag då vi önskar att start sker omgående!

OM TJÄNSTEN
Vi söker en engagerad och serviceinriktad administratör som vill vara en del av vår kunds team. I denna roll kommer du att få möjlighet att arbeta både nära teamet och självständigt, och stötta deras projekt och även nyckelpersoner i organisationen. Med en central roll i verksamheten blir du en viktig del av att skapa struktur och framgång i det dagliga arbetet.
I rollen som administratör ansvarar du för att organisera och administrera uppgifter som sträcker sig från projektstöd till specifik personstöd. Du kommer hantera en stor mängd data och information som ska administreras från deras gamla system. Teamet består av 6 personer där några av dem supportterar med administrationen.

Du kommer att ha möjlighet att ta eget ansvar och få egna ansvarsområden som bidrar till verksamhetens smidiga gång.
Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag på minst 6 månader som förväntas pågå under hela 2025.

Du erbjuds

Hos oss får du möjligheten att utvecklas i en dynamisk och professionell arbetsmiljö med högt engagemang och stark laganda. Rollen ger dig värdefull erfarenhet av att arbeta inom en kritisk verksamhet, och vi erbjuder stöd och möjligheter för din fortsatta utveckling.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad utbildning från högskola eller universitet inom relevant område
- Har mycket goda kunskaper i Excel
- Är noggrann och initiativtagande
- Har tidigare erfarenhet av administration/arbete på bank
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 november 2024
  • Ansök senast: 26 december 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024