Administratör sökes till garantiavdelning

Administratör sökes till garantiavdelning

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Är du en strukturerad och noggrann person som trivs i en administrativ roll? Då har vi rätt tjänst för dig.

För kunds räknings söker vi nu en garantiadministratör till deras kontor i Danderyd. I rollen kommer du kommer att ansvara för allt gällande garantiärenden, från inkommande ärende till sista beslutet. Det innefattar exempelvis att undersöka om varan är garantiregistrerad, hämta in all information för att lösa ärendet samt kontakt med tillverkande fabrik vid större fel. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara administration av samtliga delar.


Om företaget
Mer information ges vid en eventuell intervju

Din profil
För att lyckas i din roll har du arbetat med garanti och reklamation mot kund i minst ett år. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Ytterligare ser vi att du har mycket god datavana då en stor del av ditt arbete går ut på att hämta information för att säkerställa att varje garantiärende hanteras korrekt.
Vi söker dig som är strukturerad, kommunikativ samt med hög problemlösningsförmåga. Du är van vid att ha kundkontakt via telefon och mail där du som person behöver vara tålmodig samt saklig. I denna process läggs stor vikt på din personlighet.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Sarah Lindgren på telefon 076 – 875 11 46 eller sarah.lindgren@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 januari 2022
  • Ansök senast: 30 januari 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024