OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assistansporten AB är ett företag som arbetar med hemtjänst, personlig assistans, ledsagning och avlösning inom SoL och LSS. Vi värnar om kontinuitet och inflytande från kunden över sina insatser. Assistansporten arbetar i södra Stockholmsområdet.
Vi söker just nu en administratör på cirka 50% till vår hemtjänst resterande 50%. Möjlighet finns i framtiden att gå upp i arbetstid.
Dina arbetsuppgifter kommer vara att administrera personalens arbetstider, hjälpa till med tidrapportering till kommun och inför lönehantering. Kontakter med kunder och personal samt andra diverse kontorssysslor.
Vi arbetar i programmen mobil omsorg, phoniro, combine och treserva. Det är en stor merit om du har en god datorvana och om du har erfarenhet av något av dessa verksamhetssystem. Kunskap i Office paketet är ett krav.
Vi vill också att du tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter.
Utbildningskrav:
Avslutad undersköterskeutbildning med dokumenterad arbetsledarerfarenhet. Eller högskoleutbildning som är relevant för yrket, socionom, HR specialist, beteendevetare eller liknande.
Krav: B körkort, då du måste ut på kundbesök med jämna mellanrum, tjänstebilar finns.
Flytande svenska språk både i tal och skrift är ett absolut krav. Dokumentationsvana.
Vi ser gärna manliga sökande då vi strävar efter en jämlik arbetsplats.
Intervjuer sker löpande. Ansökan enbart via e-post.