Administratör sökes till Junger & Schild

Administratör sökes till Junger & Schild

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker en administratör för direkt anställning hos Junger & Schild i Enköping.

Junger & Schild erbjuder industriella knivar samt slipservice till papper/massaindustrin, metall/stålindustrin, plast/återvinningsindustrin samt träindustrin. Deras affärsidé är att arbeta utefter ett totalkoncept, Total Cutting Concept (TCC). Konceptet innebär att dem som företag erbjuder en komplett lösning med produkter, slipservice, teknisk support samt logistik till den svenska marknaden.

Vi söker dig som vill bli direkt anställd hos Junger & Schild och arbeta med både företagets administration likväl hålla kontakt med leverantörer och kunder. Du kommer att vara spindeln i nätet, där du har ett nära samarbeta med både företagets VD likaså medarbetarna på plats.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Vanligt förekommande arbetsuppgifter i denna tjänst är bland annat:

- Löpande kontakt med kunder och leverantörer
- Arbete med Lager, Order och Fakturering, LOF
- Löpande arbete med företagets artikelregister
- Hantera offerter och kundförfrågningar
- Uppdatera arbetsorderna
- Ansvara för turlistor
- Hantera den mobila växeln
- Vara inköpsansvarig för allt förbrukningsmaterial på plats
- Uppdatera hemsidan vid behov

Arbetstid: måndag-fredag, kontorstid
Tillträde: Omgående
Lön: Enligt överenskommelse

Vem är du?
Vi söker dig som vill arbeta i ett mindre familjärt företag där arbetsdagen styrs utefter behov. Utifrån ovan arbetsuppgifter är det viktigt att du trivs med att ha flera bollar i luften. För att passa så bra som möjligt för tjänsten behöver du som person vara självständig, drivande och arbetsam. Även noggrannhet och ansvarstagande är högt värderade egenskaper för denna roll. Då det är en liten arbetsgrupp som arbetar tätt ihop är det viktigt att du drivs av teamwork.

Meriterande:
- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
- B-körkort
- Erfarenhet av ekonomirelaterade arbetsuppgifter
- Erfarenhet av Visma Business

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet!

Stämmer beskrivningen in på dig? Då är du välkommen med din ansökan redan idag då urval sker löpande.

Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se



Att hitta rätt person till rätt plats – det är vår kärnkompetens. Vi rekryterar kompetent personal till praktiskt taget alla branscher, små som stora företag, inom såväl privat som offentlig sektor. Har du rekryterats av Uniflex vet du att processen är kvalitetssäkrad. Våra rekryterare kan din bransch, därför tar vi totalansvar för alla moment, från kravprofil till uppföljning. Men viktigast av allt är förstås resultatet - att du är rätt person på rätt plats.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Uniflex är ett registrerat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 maj 2023
  • Ansök senast: 22 juni 2023

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024