OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för administration? Vill du arbeta inom ett välkänt och etablerat företag i Helsingborg? Då är denna tjänst för dig!
Vi söker dig som har administrativ erfarenhet och vill arbeta med administration under en kortare period hos en av våra välkända och etablerade kunder i Helsingborg.
Arbetsuppgifterna består av lättare form av administration där du ska flytta data från en plattform till en annan.
Uppdraget pågår på heltid under mitten av oktober till mitten av november och tjänsten innebär att du är anställd av ProfessionalConsulting och uthyrd till kunden. Arbetstiderna är vanliga kontorstider måndag-fredag 8-17.
Ett krav är att du bör kunna anpassa dig till olika situationer eftersom det handlar om olika administrativa arbetsuppgifter. Som person ser vi att du är ansvarsfull, samarbetsvillig och lösningsorienterad med förmåga att ta snabba beslut. Du är en teamplayer som tycker om att jobba i grupp.
Intervjuer kommer att hållas löpande. Tjänsterna kommer tillsättas så fort vi har hittat lämplig kandidat. Välkommen med din ansökan! Glöm inte att motivera varför just du är rätt person för tjänsten! På ProfessionalConsulting lägger vi stor vikt på personlig och professionell utveckling. Att vara konsult hos våra uppdragsgivare innebär att du får möjligheten att bidra med just din unika kompetens samtidigt som du investerar i goda referenser för framtiden
ProfessionalConsulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. ProfessionalConsulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!