OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Nu söker vi en administratör för kunds räkning i Umeå.
Arbetsuppgifter:
Kontrollera och kontera fakturor.
Ansvara för företagets uthyrning och uppsägning av p-platser samt garage.
Tar hand om receptionen, besökare samt inkommande samtal.
Beställa kontorsmaterial.
Vem är du?
För att trivas i tjänsten bör du vara en social person som drivs av att göra ett bra jobb med hög kvalitet. Vi tror att du har ett mycket gott ordningssinne och tycker om att arbeta strukturerat. Vi tror också att du tycker om att arbeta med kundkontakt och vill sträva efter att ge bästa möjliga service till företagets kunder.
För att vara aktuell för den här tjänsten behöver du ha en utbildning som gymnasieekonom och ha god datorvana (Microsoft Word och Exel). Det är meriterande om du har erfarenhet av bostadsuthyrning, men det är inget krav.
Du blir anställd av Manpower och jobbar som konsult hos vår kund under en period av 3 - 6 månader med eventuell förlängning. Tjänsten är på heltid med arbetstid 08.00 - 17.00 måndag-fredag.
Låter detta som ett jobb för dig? Tveka inte, sök jobbet redan idag! Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail, du söker tjänsten via vår hemsida. Då urval sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till Lovisa Widén på
Välkommen in med din ansökan!