OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du minst ett (1) års aktuell arbetslivserfarenhet som administratör? Är du student och söker ett extra jobb, vill arbeta deltid eller kombinera tjänsten med ett annat arbete? Är du strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt och besitter en god allmän systemvana? Då kan det vara just dig vi söker!
Om tjänsten
Vi på Perido är på jakt efter en administratör till vår kund, ett kommunalägt koncernbolag med kontor beläget på Lovön, Stockholm. Arbetet är tänkt att läggas upp på två till tre dagar i veckan alternativt fyra timmar om dagen, det finns flexibilitet kring upplägget i samråd med ansvarig chef.
Dina arbetsuppgifter
Avropa leveranser av kemikalier och förbrukningsmateriel till produktion
Kontrollera och godkänna leverantörsfakturor
Kontrollera och administrera städtjänster, samt tilläggsbeställningar
Mottagande av besökare och rundvisning, fixa luncher och smörgåsar vid besök
Ansvara för avfallshantering och avfallsplan
Hantera internpost
Ansvara för gemensam utrustning i lunchrum
Ansvara för beställning av kontors- och arbetsmiljömaterial
Sammanställning av månadsrapport i Driftdata
Utgöra behörig beställare av IT-utrustning samt ägarbyte av datorer
Beställa kaffe, te och choklad till 3 ställen via Selecta
Administrerar presenter vid avgångar
Dina egenskaper
Vi söker dig som är lättsam samt professionell och tar dig an alla arbetsuppgifter med belåtenhet och har en can do- attityd. För att lyckas i rollen och ge den bästa tänkbara servicen bör du vara social, lösningsorienterad och noggrann. Vi tror att du är van vid arbete i Excel och Word och tycker att det är spännande att lära dig nya system vid behov. Avslutningsvis är du trygg i dig själv och trivs i en varierande roll.
Är du vår nästa stjärna?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasieutbildning eller motsvarande
Minst ett (1) helt års aktuell arbetslivserfarenhet inom rollen
Mycket goda kunskaper i MS Office
Mycket god allmän systemvana
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2023-12-31. Tillträde 2022-12-01.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 33446 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.