OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du minst tre års arbetslivserfarenhet som Administratör? Har du en avslutad gymnasieutbildning och goda kunskaper inom MS Office? Om du vill ta dig an ett uppdrag hos ett spännande läroverk i framkant, så läs gärna vidare!
Om tjänsten
Perido söker nu en Administratör till ett uppdrag hos vår kund, ett statligt läroverk i Stockholm. Du kommer att tillhöra Upphandlingsgruppen som stödjer och samordnar läroverkets arbete med inköp och upphandling. Gruppen är även operativt ansvariga för inköpsarbete genom gemensamma verksamhetsstödet, samt sköter läroverkets e-handel.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Administratör innefattar dina arbetsuppgifter följande:
Renskriva och uppdatera all dokumentation, både internt och externt
Kontrollera att lathundar fungerar i praktiken internt på e-handeln, och för avrop på olika avtal
Ta fram förslag på mallar till lathundar, flödesbeskrivningar och dokumentation som används som utgångspunkt för kommande beskrivningar
Kontrollera innehåll i WISUM och intranätssidorna
Gå igenom e-handelns förvaltningsloggar för administration gällande implementation av aktiva områden och avtal för enhetlighet
Dina egenskaper
För att lyckas och trivas i rollen som Administratör ser vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du har lätt för att prioritera och ta initiativ, och har ett öga för detaljer. Vidare ser vi att du vill vara med och bidra till en god stämning och ett positivt arbetsklimat på din nya arbetsplats.
Är det just dig vi letar efter?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Avslutad gymnasieutbildning
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
Mycket goda kunskaper i MS Office
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, såväl svenska som engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2022-03-31 med chans till förlängning. Tillträde 2022-01-10.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32796 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.