Administratör sökes till Linköping med start i Augusti

Administratör sökes till Linköping med start i Augusti

Arbetsbeskrivning

Har du god vana av arbete i olika system samt god kommunikativ förmåga i tal och skrift? Då kan du vara administratören som vi söker! Läs mer om uppdraget och ansök nedan - vi genomför intervjuer löpande.

Om uppdraget

Vi söker för kunds räkning en administratör till ett heltidsuppdrag. Uppdraget löper från 2023-08-21 till och med 2023-12-31. Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia, med placering hos vår kund i Linköping.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du att arbeta med stöd till olika enheter inom kundens verksamhet.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Diarieföring

- Hantering av ärenden kopplat till digital signering

- Stöd/administrering i projektportal (Antura)

- Framtagande av rutiner

- Hantering av administrativa ärenden i ärendehanteringssystem och funktionsbrevlådor

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- Du är serviceminded i kombination med ett ordningssinne

- God vana av att arbeta metodiskt och strukturerat

- Erfarenhet/kunskaper inom Office-paketet samt generellt bekväm i att arbeta i olika IT-system, t.ex. för projekthantering och diarieföring

- Då arbetet kräver kontakt med många olika medarbetare samt att en deluppgift är fram rutiner krävs god kommunikativ förmåga i både tal och skrift

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 889 2300.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2023
  • Ansök senast: 12 maj 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024