OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av arbete hos myndighet? Är du strukturerad och noggrann som person? Har du tidigare erfarenhet av inregistrering av handlingar i ärendehanteringssystem? Känner du dig redo att ta dig an ett nytt spännande uppdrag? Då kan det vara just dig vi söker!
Om tjänsten
Vi på Perido är på jakt efter en ansvarsfull administratör till vår kund, en myndighet med kontor beläget i centrala Stockholm. I denna roll som administratör kommer du att hjälpa till och förstärka kanslienheten med registrering av inkomna ärenden.
Dina arbetsuppgifter
Registrera nya ärenden,
Registrera in handlingar i pågående ärenden,
Expediera beslut.
Dina egenskaper
För att lyckas i denna roll som administratör bör du ha ett sinne för struktur och vara flexibel i ditt arbetssätt. Du är kommunikativ och besitter en god samarbetsförmåga, då uppdraget kräver en nära dialog med medarbetare. För att trivas i rollen krävs det att man är snabblärd och har lätt för att sätta sig in i nya ärendehanteringssystem.
Är du vår nästa stjärna?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasium eller likvärdig utbildning.
Minst sex (6) månaders aktuell arbetslivserfarenhet inom rollen.
Kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
Tidigare erfarenhet av arbete på myndighet.
Tidigare erfarenhet av inregistrering av handlingar i ärendehanteringssystem.
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2023-03-31. Tillträde 2022-10-03.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 33409 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.