OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du minst två års erfarenhet som administratör eller receptionist? Har du goda kunskaper i MS Office och är strukturerad i ditt arbetssätt? Är du lösningsorienterad och trivs med att arbeta självständigt? Då är det just dig vi söker!
Om tjänsten
Vi på Perido är på jakt efter en administratör med receptionsvana till ett uppdrag med administrativa arbetsuppgifter hos vår kund, en myndighet med kontor i Solna. Arbetet sker under kontorstider, 08:00 – 16:00, 35 timmar i veckan.
Dina arbetsuppgifter
Vår kund har behov av att förstärka reception/backoffice-funktionen. I backoffice arbetar man med internservice gentemot hela myndigheten. Arbetsuppgifterna är varierande och innefattar bland annat
Bemanning i reception
IT-koordinering
Telefonihantering
Posthantering
Andra administrativa uppgifterna
Dina egenskaper
För att lyckas i denna roll bör du trivas med att arbeta strukturerat och med att självständigt planera, genomföra och följa upp uppgifter. Uppdraget kräver att du är flexibel som person, med god initiativ- och problemlösningsförmåga. Du besitter en god samarbetsförmåga och är serviceinriktad.
Är du vår nästa stjärna? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Erfarenhet av att ha arbetat i reception/Backoffice-funktion
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag med start 2022-07-01 till och med 2022-12-31, med chans till förlängning.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 33208 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.