OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli en del av ett företag med en viktig uppgift? Är du en flexibel, kommunikativ och plikttrogen person? Då kan detta vara uppdraget för dig! Läs gärna vidare för att ta reda på mer.
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en administratör för vår kunds räkning. Vår kund arbetar med ett av Sveriges största miljöskyddsprojekt och har idag ca 600 anställda och ett omfattande samarbete med ett flertal experter och uppdragstagare utanför företaget. Du bli en del av en enhet som består av 30 personer. Den här tjänsten är placerad på deras huvudkontor i Solna, norr om Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du att stödja verksamheten med administrativa uppgifter i linjeorganisationen och projekt. Dina dagliga arbetsuppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:
Möteshantering – kalla till möten, sammanställa underlag, föra protokoll
Dokumenthantering – hantera dokument i systemen enligt instruktioner, administrera och samordna granskningar, språk- och layoutkontroll
Projektadministration – stötta projektledare med administrativa uppgifter, uppföljning av projekt, ta hand om dokumentleveranser, administrera och samordna granskningar.
Dina egenskaper
För att du ska vara rätt person för rollen så lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du är en driven och initiativtagande person, som ser lösningar i stället för problem. Vi tror även att du är noggrann, kvalitetsmedveten person med förmågan att arbeta proaktivt, för att alltid ligga steget före. Vi ser även att du är en kommunikativ person och har lätt för att uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift.
Är det dig som vi söker efter?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasial utbildning
Goda datorkunskaper
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift
Plus i kanten:
Tidigare erfarenhet inom administration och service
Omfattning och tillträde
Konsultuppdrag under ett år via Perido. Start under hösten 2022. Ansökningar behandlas löpande men med längre svarstid i och med semestertider.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Amanda Delvén som kan nås på mejl amanda.delven@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33239 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på. Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.