Administratör sökes till miljöfrämjande företag!

Administratör sökes till miljöfrämjande företag!

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en del av ett företag med en viktig uppgift? Är du en flexibel, kommunikativ och plikttrogen person? Då kan detta vara uppdraget för dig! Läs gärna vidare för att ta reda på mer.
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en administratör för vår kunds räkning. Vår kund arbetar med ett av Sveriges största miljöskyddsprojekt och har idag ca 600 anställda och ett omfattande samarbete med ett flertal experter och uppdragstagare utanför företaget. Du bli en del av en enhet som består av 30 personer. Den här tjänsten är placerad på deras huvudkontor i Solna, norr om Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du att stödja verksamheten med administrativa uppgifter i linjeorganisationen och projekt. Dina dagliga arbetsuppgifter inkluderar, men är inte begränsade till:
Möteshantering – kalla till möten, sammanställa underlag, föra protokoll
Dokumenthantering – hantera dokument i systemen enligt instruktioner, administrera och samordna granskningar, språk- och layoutkontroll

Dina egenskaper
För att du ska vara rätt person för rollen så lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du är en driven och initiativtagande person, som ser lösningar i stället för problem. Vi tror även att du är noggrann, kvalitetsmedveten person med förmågan att arbeta proaktivt, för att alltid ligga steget före. Vi ser även att du är en kommunikativ person med god samarbetsförmåga.
Är det dig som vi söker efter?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasial utbildning
Goda kunskaper i MS Office
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska

Plus i kanten:
Tidigare erfarenhet inom administration och service

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2023-12-31. Start i början av september.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Anna Hommerberg som kan nås på mejl anna.hommerberg@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34035 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 juni 2023
  • Ansök senast: 27 juli 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Administratör

Administratör

8 januari 2025

Assistant (756083)

Assistant (756083)

8 januari 2025

Samordnare lösöre

Samordnare lösöre

8 januari 2025

8 januari 2025