Administratör sökes till mjukvaruföretag i Linköping!

Administratör sökes till mjukvaruföretag i Linköping!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en serviceorienterad roll där du får arbeta med varierande arbetsuppgifter? Då kan detta vara tjänsten för dig! Ansök redan idag då vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN

Nu söker Academic Work efter en administratör till en ledande mjukvaruutvecklare inom kök, kommersiell inredning, materialhantering och utrymmesplanering. Rollen är uppdelad och du kommer att arbeta som administratör mellan avdelningen för licensiering och contract management. Till 80% kommer du att arbeta som administratör inom licensiering och detta innefattar att besvara frågor från kund angående deras fakturor. Här tar du även stickprov på automatiska fakturor och ställer ut manuella fakturor. Nya licenser förnyas under oktober till januari och det är under denna period som flest frågor inkommer. Rollen kräver att du som person är uppmärksam, snabbt kan sätta dig in i system och har god prioriteringsförmåga. Vidare kommer resterande 20% att innebära stöttning och support internt vad gäller företagets leverantörsavtal. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och vi ser därför att du är serviceorienterad, samarbetsinriktad och kommunikativ.

Du kommer att erhålla introduktion av en teamleader samt en kollega från USA som idag sitter med samma roll. Tjänsten är med start omgående och tom årsskiftet, med chans till förlängning. Introduktion sker på plats, men så småningom finns möjlighet till hemarbete 2 dagar i veckan.

Du erbjuds
- Att bli en del av ett härligt team med gott arbetsklimat
- Meriterande erfarenhet av en varierande och administrativ roll
- En plats i företagets fina lokaler med eget skrivbord

VI SÖKER DIG SOM
- Har goda kunskaper i engelska i tal samt skrift då rollen kräver detta
- Har god administrativ vana och lätt kan sätta dig in i nya system
- Har tidigare erfarenhet av service

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av att hantera fakturor och/eller avtal

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen ser vi även att du har följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Serviceinriktad
- Anpassningsbar

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 maj 2024
  • Ansök senast: 29 juni 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


29 september 2024

Kundservice till växande Power Hemelektronik

Kundservice till växande Power Hemelektronik

28 september 2024