Administratör sökes till myndighet i Eskilstuna!

Administratör sökes till myndighet i Eskilstuna!

Arbetsbeskrivning

Har du några års erfarenhet inom administrationsyrket? Är du nyfiken på en kul tjänst med varierande arbetsdagar? Om du dessutom tar dig an arbetsuppgifter med noggrannhet, struktur och även flexibilitet när det behövs så har vi en kul tjänst att erbjuda. Läs vidare!
Om tjänsten
Perido letar efter en administratör till vår kund som är en offentlig myndighet och har i uppgift att utbilda, analysera, forska och bidra till framtida förnybara energikällor. Tjänsten är placerad i Eskilstuna.
Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du här att kunna se fram emot varierande arbetsdagar som i mångt och mycket styrs av var befintliga behov finns. Följande arbetsuppgifter kommer vara några av de mest frekvent förekommenade:
Ärendeadministration inom diariehanteringssystem
Planera och samordna
Vara ett operativt stöd för verksamheten
Formulera brev, protokoll m.m.
Fatta egna beslut utifrån redan kända handlingsalternativ
Stöd i reception

Dina egenskaper
Vi tror att du som söker denna tjänst värdesätter struktur och noggrannhet i ditt dagliga arbete. Egenskaper som kommunikativ, positiv och servicemedveten stämmer in på dig som person och du har både god förmåga att samarbeta och att utföra självständigt arbete. Din prestigelöshet och förmåga att snabbt kunna omprioritera bland arbetsuppgifter är också viktiga egenskaper som kan tillskrivas dig.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
3-årigt gymnasium eller likvärdig utbildning
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet med liknande arbetsuppgifter
Goda datorkunskaper i Microsoft Officepaketet
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift

Plus i kanten:
Erfarenhet av system för diarieföring och administration
Arbetslivserfarenhet inom statlig myndighet

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2021-06-30 med chans till förlängning. Tillträde 2021-02-01.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32054 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 december 2020
  • Ansök senast: 13 januari 2021

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024