Administratör sökes till myndighet i Gävle!

Administratör sökes till myndighet i Gävle!

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete? Är du nyfiken på en tjänst innehållandes diarieföring? Ger du alltid den bästa möjliga servicen och trivs med att jobba nära människor? Om du även arbetar strukturerat och är en allmänt glad och positiv kollega så måste du läsa vidare!
Om tjänsten
Perido söker en administratör till vår kund en statlig förvaltningsmyndighet med närvaro i hela landet. Denna tjänst är placerad i Gävle.
Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att arbeta på inregistreringssektionen och ha nära samarbete med övriga interna avdelningar samt sköta diarieföring. Några av dina återkommande arbetsuppgifter kommer att bestå av att:
Sköta administrativa rutiner
Samordna och planera
Vara verksamheten behjälplig som ett operativt stöd
Formulera brev, m.m.

Dina egenskaper
Du trivs som allra bäst när du får arbeta nära andra människor där du med din energi och positivitet bidrar till en härlig arbetsmiljö att verka i. Du har en självklar känsla för god service och tar ansvar för de uppgifter du tar dig an med stor noggrannhet. Vidare har du även förmågan att prioritera när det behövs. Till sist tror vi att du med ditt lugn och stabilitet kommer att bli en mycket uppskattad medarbetare!
Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Avslutad gymnasieutbildning
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift

Plus i kanten:
Tidigare erfarenhet av diarieföring

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2020-08-31 med chans till förlängning. Tillträde i början av maj.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänsten referensnummer 31683 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 april 2020
  • Ansök senast: 3 maj 2020

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024