Administratör sökes till myndighet i Göteborg!

Administratör sökes till myndighet i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Har du en avslutad gymnasieutbildning, och god datorvana? Har du kännedom om dokument-och ärendehanteringssystem? Om du även är en administrativ stjärna med en servicekänsla – så kan det här vara uppdraget för dig!
Om tjänsten
Perido söker nu en administratör för vår kunds räkning, en myndighet vars uppgift är att granska befolkningen för vård och omsorg som är säker, har god kvalitet och bedrivs i enlighet med lagar och andra föreskrifter. Arbetet kommer att utföras på myndighetens kontor i Göteborg.
Dina arbetsuppgifter
Som administratör hos denna vårdinriktade myndighet kommer du att samarbeta med ditt team. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att avsluta ärenden, för att sedan arkivera dessa. Du kommer även att hantera myndighetens närarkiv. Arbetet utför du i myndighetens ärendehanteringssystem Public 360.
Du kommer även att planera, samordna och vara ett operativt stöd för verksamheten. Du hanterar dokumentation, och hjälper till med andra administrativa arbetsuppgifter som dyker upp.
Dina egenskaper
För att lyckas och trivas med uppdraget som administratör tror vi att du är noggrann och strukturerad person. Du har en god samarbetsförmåga, och du vill gärna dela din kunskap med dina kollegor, samtidigt som du gärna lär av dem. Det ligger i din natur att vara servicemedveten, och att vara hjälpsam är något som utmärker dig som person.
Låter detta som en rolig utmaning?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Avslutad gymnasieutbildning
Kunskaper i MS Office
God och aktuell IT-och datorvana.
Kännedom om dokument-och ärendehanteringssystem
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag under 4 månader. Tillträde omgående.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida direkt via annonsen. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har några övriga frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se. Ange tjänsten referensnummer 33030 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 900 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2022
  • Ansök senast: 1 april 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024