Administratör sökes till myndighet i Göteborg!

Administratör sökes till myndighet i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Vill du ta dig an ett administrativt uppdrag under fem månader? Är du en flexibel person med god kommunikativ förmåga? Om du även har lätt för att ta egna initiativ, så kan det här vara uppdraget för dig!
Om tjänsten
Perido söker nu en administratör för vår kunds räkning, en myndighet vars uppgift är att granska befolkningen för vård och omsorg som är säker, har god kvalitet och bedrivs i enlighet med lagar och andra föreskrifter. Du blir en del av enheten Registratur och administration. Arbetet kommer att utföras på myndighetens kontor i Göteborg.
Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att avsluta ärenden, för att sedan arkivera dessa. Du kommer även att hantera myndighetens närarkiv. Arbetet utför du i myndighetens ärendehanteringssystem Public 360.
Du kommer även att planera, samordna och vara ett operativt stöd för verksamheten. Du hanterar dokumentation, och hjälper till med andra administrativa arbetsuppgifter som dyker upp.
Dina egenskaper
För att du ska lyckas i ditt uppdrag ser vi att du är en noggrann och strukturerad person. Du är kommunikativ och har lätt för att ta egna initiativ. Vi tror att du är en flexibel person med god problemlösningsförmåga.
Låter detta som ett spännande uppdrag?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Avslutad gymnasieutbildning
God och aktuell IT- och datorvana, samt kunskaper i MS Office
Erfarenhet av diarieföring och arkivering
Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystemet Public 360
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Konsultuppdrag via Perido till och med 2022-12-31. Start 2022-08-15.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Fredrika Lundmark som kan nås på mejl fredrika.lundmark@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33306 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 juli 2022
  • Ansök senast: 3 augusti 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024