OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du minst tre års arbetslivserfarenhet som administratör eller assistent? Har du goda kunskaper inom MS Office? Då har vi uppdraget för dig!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en administratör till vår kund, en myndighet som är verksam inom utbildning. Tjänsten är placerad på myndighetens kontor i Stockholm, möjlighet till två dagars distansarbete finns när du blivit trygg i arbetet.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att assistera utbildningssamordnare med olika administrativa arbetsuppgifter. Detta innefattar följande:
eTjänstekort - beställa, administrera, svara på frågor och uppdatera information
Placera studenter i studentlistor
Svara på mail i funktionsbrevlådan
Kontrollera adresser
Ordna listor från ladok
Uppdatera information i Canvas
Maila fakturainformation till verksamheter i annat län
Dina egenskaper
För att lyckas i uppdraget tror vi att du är en noggrann och strukturerad person. Du har lätt för att arbeta utifrån uppsatta rutiner, samtidigt som du är uppmärksam på vad som behövs göras och gärna tar egna initiativ. Vidare ser vi att du är en ansvarsfull och kommunikativ person.
Är du vår nästa stjärna?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Avklarad gymnasieutbildning eller likvärdigt
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
Mycket goda kunskaper i MS Office
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska
Omfattning och tillträde
Deltid 75%, konsultuppdrag till och med början på februari. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34088 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.