OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en administratör till offentlig kund i Stockholm! Är du tillgänglig omgående?
Välkommen in med din ansökan!
Arbetsbeskrivning
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• E tjänstekort beställa, administrera, svara på frågor, uppdatera information, ha kontakt med kortkontor, servicedesk.
• Placera studenter i studentlistor, gäller vissa kurser.
• Lägga in studenter i KLiPP.
• Avsluta, uppdatera status vilande/aktiv KliPP.
• Svara på mail i funktionsbrevlådan, sortera, följa upp.
• Kolla resvägar.
• Kolla aktuella adresser.
• Ordna listor från LADOK och IDAC.
• Uppdatera information i CANVAS.
• Maila fakturainformation till verksamheter i annat län som har studenter från oss.
Vem är du?
Vi söker dig som uppfyller följande:
• Gymnasium eller likvärdig utbildning.
• Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent.
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Det är meriterande om du tidigare arbetat i systemen KLIPP, LADOK, IDAC och CANVAS.
Du erbjuds
Ett konsultuppdrag med omfattning på deltid 80% med start omgående till och med februari 2024. Placering: Stockholm. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och erbjuds en tidsbegränsad anställning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Elvira Björebäck på elvira.bjoreback@jurek.se
Om Jurek
Jurek är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52