OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en erfaren administratör till offentlig kund i Stockholm med erfarenhet av arbete som administratör i minst tre år.
Välkommen med din ansökan redan idag!
Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna består huvudsakligen av utbildningsadministration inom de kurser och utbildningsprogram som institutionen ansvarar för. Arbetet innebär ett nära samarbete med institutionens lärare och övriga som är involverade i utbildningsverksamheten samt kontakter med andra stödfunktioner inom verksamheten. I ditt arbete ingår bl.a:
• utbildningsadministration inom ramen för kurser och utbildningsprogram som institutionen är ansvarig för
• kommunikation med studenter bl.a. via e.-post, telefon och utbildningsplattform
• schemaläggning och lokalbokning i TimeEdit
• Administration i systemet Klipp och Ladok
• Tentamenshantering
• Arkivering
Andra administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma utifrån verksamhetens behov.
Vem är du?
Erbjuden konsult ska uppfylla nedan kompetenskrav;
• högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
• mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift
Det är meriterande om du har erfarenhet av administration vid högskola/universitet.
Du erbjuds
Du kommer att vara anställd av Jurek Talents och vara stationerad ute hos vår kund i Stockholm. Personen blir upplärd hos kunden och kommer att ingå i en grupp bestående av fyra kollegor och en gruppchef. Arbetstiderna är normal kontorstid, men med möjlighet till flex (kl. 7-9, kl. 15-17). Uppdraget är på heltid med önskad start inom 1-2 veckor tom 2024-12-31 med möjlighet till förlängning.
Om verksamheten
Jurek Recruitment & Consulting erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Sökord: Ekonomiassistent, leverantörsreskontra, accountant, accounts payable, kundreskontra, redovisningsassistent
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52