Administratör sökes till offentlig kund i Stockholm!

Administratör sökes till offentlig kund i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Vi söker en erfaren administratör till offentlig kund i Stockholm med erfarenhet av arbete som administratör i minst tre år.

Välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna består huvudsakligen av utbildningsadministration inom de kurser och utbildningsprogram som institutionen ansvarar för. Arbetet innebär ett nära samarbete med institutionens lärare och övriga som är involverade i utbildningsverksamheten samt kontakter med andra stödfunktioner inom verksamheten. I ditt arbete ingår bl.a:

• utbildningsadministration inom ramen för kurser och utbildningsprogram som institutionen är ansvarig för
• kommunikation med studenter bl.a. via e.-post, telefon och utbildningsplattform
• schemaläggning och lokalbokning i TimeEdit
• Administration i systemet Klipp och Ladok
• Tentamenshantering
• Arkivering

Andra administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma utifrån verksamhetens behov.
Vem är du?
Erbjuden konsult ska uppfylla nedan kompetenskrav;

• högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom aktuellt område och minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
• mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Det är meriterande om du har erfarenhet av administration vid högskola/universitet.
Du erbjuds
Du kommer att vara anställd av Jurek Talents och vara stationerad ute hos vår kund i Stockholm. Personen blir upplärd hos kunden och kommer att ingå i en grupp bestående av fyra kollegor och en gruppchef. Arbetstiderna är normal kontorstid, men med möjlighet till flex (kl. 7-9, kl. 15-17). Uppdraget är på heltid med önskad start inom 1-2 veckor tom 2024-12-31 med möjlighet till förlängning.

Om verksamheten

Jurek Recruitment & Consulting erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Sökord: Ekonomiassistent, leverantörsreskontra, accountant, accounts payable, kundreskontra, redovisningsassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 maj 2024
  • Ansök senast: 29 juni 2024

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


20 november 2024

Servicetekniker

20 november 2024

Koordinator till Almega i Göteborg

Koordinator till Almega i Göteborg

18 november 2024