OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Åt vår kund söker vi just nu en administratör som skall avlasta samt hjälpa till inför ett byte av affärssystem som skall ske på företaget framöver.
Exempel på arbetsuppgifter som du i rollen som administratör kommer att arbeta med är; registreringar av bl.a. ordrar i Excel, prissättningar av material, scanning samt arkivering av följesedlar som sedan skall föras in i kundportal samt att mottaga kundsamtal via telefon.
För att passa in i rollen som administratör hos vår kund så är det viktigt att du har god datavana då mycket information skall från papper in till datorn och detta i olika program som t.ex. Excel eller internt affärssystem.
Under din första period som administratör hos vår kund så kommer du att få gå bredvid och bl.a. få lära dig de interna systemen men för att sedan lyckas i rollen så krävs det att du är ordningssam och strukturerad som person.
Projektet kommer att starta i september och sedan fortsätta i uppskattningsvis fyra månader men för rätt person kan det leda till längre anställning.
Om företaget
Vår kund är ett moderbolag, verksamma i Värmland, inom transportbranschen med ca 140 fristående företag och med över 50 års erfarenhet i branschen.
Mer information om vår kund ges vid eventuellt intervjutillfälle.
Din profil
Nu söker vi dig som:
- Har en utbildning på minst gymnasienivå.
- Har god datavana.
Meriterande är om du varit verksam eller har koppling till transportbranschen då företaget ser utvecklingspotential i det fallet.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: September
Tid: 07:30-16:30 Mån-Fre
Ort: Karlstad
Lön: Enligt överenskommelse
Urval sker löpande, skicka din ansökan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996