OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en kommunikativ person med ett stort intresse för administration, kundservice och kontrollering? Vill du vara med och bidra till vår kunds framgångar inom hållbar återvinning? I rollen som administratör får du chansen att göra just det, och samtidigt ha ett roligt och utvecklande jobb. Sök redan idag!
Arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att bistå med dokumentation i fordonskontroll gällande service, reparationer samt skyddsronder av fordon, bistå driftledare inom lagefterlevnad i fråga om IDHA-rapportering (kör- & vilotider), utföra kontroll av verifikat för fakturering, arbeta med kundservice och allmän administration. Rollen är innehållsrik och bjuder på variationsrika arbetsdagar med stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper.
Vem söker vi?
Till rollen som administratör söker vi framförallt dig som är en kommunikativ och organiserad person som motiveras av att få ta eget ansvar och att ge kunder riktigt bra service. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av logistik samt fordon, men det här är inget krav. Utöver det är det en stor fördel om du har tidigare erfarenhet av liknande arbete, kan prioritera, är självständig, positiv, flexibel gällande arbetsuppgifter, har stort driv och vill vara med och utveckla dig själv samt verksamheten framåt. Du har goda datakunskaper, är van vid teknik och digitala funktioner samt trivs med telefon som verktyg. Det är viktigt att du kan kommunicera på god svenska i tal och skrift.
Du trivs i ett högt tempo, och arbetsbelastningen är periodvis hög och intensiv.
Du är stationerad i Oxelösund, men arbete kan ske även på kontoret i Vagnhärad.
Erbjudande
Detta är en ansvarsfull och spännande tjänst i ett framgångsrikt företag. Du får möjligheten att arbeta med omväxlande och intressanta arbetsuppgifter. Tjänsten är på heltid 07.00 – 16.00 med tillträdesdag efter överenskommelse.
Tjänsten inleds med visstidsanställning till november 2023 genom Lernia för att med största sannolikhet övergå i fast tjänst hos kund på sikt.
På Lernia månar vi om människor fysiska och psykiska välmående, och erbjuder alla medarbetare ett förmånligt friskvårdsbidrag på 4000 kr, samt kan erbjuda professionellt stöd vid t ex psykosociala utmaningar. Du får en dedikerad konsultchef som har kontakt med dig löpande och ser hur du trivs på ditt uppdrag.
Information
Vi intervjuar löpande, så sök tjänsten redan idag! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. I denna rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid din personliga lämplighet för tjänsten.
Lernia är vägen framåt
Lernia är ett av Sveriges största bolag inom bemanning, yrkesutbildning och matchning av arbetssökande. Vi hjälper människor till utbildning och jobb och företag med kompetenslösningar. Vi har utvecklat individers kompetens efter arbetsmarknadens behov i över 100 år och bemannat den svenska industrin i 20 år.
2020 var omsättningen 2 miljarder kronor, vi är cirka 6 000 anställda och finns över hela landet. Vårt mål är minst 15 000 jobb varje år. Läs mer om vårt arbete med att utveckla lösningar som leder till jobb och ett framgångsrikt näringsliv på www.lernia.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin
Hanna Karlsson