Administratör sökes till Saab i Linköping!

Administratör sökes till Saab i Linköping!

Arbetsbeskrivning

Brinner du för kundservice och är redo att ta dig an en ny utmaning? Nu sökes en administratör till det innovativa och internationella företaget Saab i Linköping. Önskad start är i mitten på augusti 2023 och uppdraget sträcker sig fram till sista januari 2024. Uppdraget är på konsultbasis, med stor chans till förlängning eller eventuell anställning direkt hos Saab om båda partner är nöjda vid periodens slut.

Urval och intervjuer sker löpande. Skicka in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Som administratör på Saab är det viktigt att du har god systemvana, tycker om mötet med nya människor och kan hantera många bollar i luften samtidigt. Du kommer att utför allmänna kontorsuppgifter och ha daglig kontakt med människor både internt och externt inom organisationen. Arbetet är mestadels självgående, men du kommer att vara en del av ett team där ni tillsammans söker efter lösningar på problem som uppstår.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
- Allmänna kontorsgöromål.
- Lägga beställningar av varor och tjänster.
- Hantera servrar.
- Genomföra bokningar.
- Ta hand om fakturor.
- Bistå ledningen med stöd.

Vem är du?
Du har utbildning inom administration eller motsvarande arbetslivserfarenhet med minst 3 års erfarenhet av arbete med administrativa tjänster. Du kan obehindrat kommunicera på svenska och engelska både i tal som skrift samt har körkort. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.

Som person är du strukturerad, lösningsorienterad och tycker om att arbeta i högt arbetstempo. Du är noggrann, kvalitetsmedveten och engagerad i dina arbetsuppgifter. Social, kommunikativ och serviceinriktad är personliga egenskaper som kommer vara till stor nytta för att lyckas i rollen.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lukas Börefelt
013-368655
Lukas Börefelt
013368655
Rebecka Swahn

Lisa Eklund
036-173262
Lukas Börefelt
0720741972
Annelie Westerberg
0720742020
Annelie Westerberg
0720742020 Jobb
Rebecka Swahn
013-368656
Sofia Sjöhagra
0720742017
Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Linköping AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juni 2023
  • Ansök senast: 3 juli 2023

Besöksadress

Kungsgatan 41, Linköping
None

Postadress

Kungsgatan 41
Linköping, 58218

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024