Administratör sökes till samhällsviktig myndighet i Malmö!

Administratör sökes till samhällsviktig myndighet i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Har du minst ett års arbetslivserfarenhet som administratör? Har du goda administrativa kunskaper och god datorvana? Om du ser dig själv som en strukturerad, noggrann och ansvarstagande person, så läs gärna vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en Administratör till vår kund, en samhällsviktig myndighet vars fokus ligger på att utveckla Sveriges infrastruktur. Denna tjänst har sin placering i Malmö.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du att arbeta med sedvanliga uppgifter. För att vara mer specifik inkluderar detta följande:
Boka möten och lokaler (interna och externa)
Skicka kallelser och följa upp svar så att svar och anmälningar inkommer från deltagarna
Sammanställa material inför möten
Skriva minnesanteckningar och föra protokoll vid möten
Mata in uppgifter i verksamhetens system för resenärsinformation
Kontakt med externa aktörer

Dina egenskaper
För att lyckas i rollen som administratör tror vi att du är en noggrann och strukturerad person. Du har lätt för att sätta dig in i en ny situation, lista ut vad som behöver göras och lägger fram en plan för hur du ska få det gjort.
Du är en ansvarstagande person som gärna tar dig an det ärofyllda uppdraget som det innebär att arbeta på en myndighet.
Är du vår nästa stjärna?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet som administratör
Gymnasiekompetens inriktning administration, ekonomi eller kommunikation
God datorvana och kunskaper i Office-paketet
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag under 6 månader, med chans till förlängning. Tillträde så snart som möjligt.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 32907 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2022
  • Ansök senast: 24 februari 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024