Administratör sökes till samhällsviktig myndighet i Stockholm

Administratör sökes till samhällsviktig myndighet i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Har du minst 3 års erfarenhet av administrativt arbete? Vill du använda din strukturerade personlighet till att hjälpa en myndighet med administrationen kring en ny grundutbildning för nyanställda? Läs då gärna vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en Administratör till vår kund, en samhällsviktig myndighet. Tjänsten är placerad på myndighetens kontor i Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Administratör kommer du att ansvara för all administration som rör intern grundutbildning för nyanställda. Arbetet kommer ske i nära samarbete med den enhetschef som ansvarar för uppdraget att ta fram och genomföra den nya grundutbildningen. Ett nära samarbete kommer också ske med HR-funktionen, de nyanställda och de medarbetare som föreläser för eller handleder de nyanställda.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Schemalägga utbildning
Boka interna föreläsare och lokaler
Kalla de nyanställda till aktuella pass och hantera utvärderingar
Skapa en långvarig struktur för att administrera grundutbildningen för nyanställda

Dina egenskaper
Vi söker en administratör som är driven, effektiv och har en förmåga att hålla hög kvalitet i arbetet. För att trivas i rollen tror vi också att du är utåtriktad, har ett vänligt bemötande och gillar att vara spindeln i nätet. Att du som administratör är noggrann, strukturerad och kan hantera många uppgifter samtidigt är givet. Eftersom du redan har ett par års erfarenhet inom yrket tror vi att du hanterar allt ovanstående med bravur!
Är det dig vi söker?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Meriterande:
Tidigare erfarenhet av arbete inom myndighet eller offentlig sektor

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2023-06-20. Start 2023-02-20
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33720 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2023
  • Ansök senast: 16 mars 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024