Administratör sökes till sommaruppdrag hos svensk bank!

Administratör sökes till sommaruppdrag hos svensk bank!

Arbetsbeskrivning

För dig som har viss erfarenhet av att arbeta i en bankmiljö väntar ett starkt meriterande uppdrag som sträcker sig över sommaren! Tjänsten kommer ge dig massor med personlig utveckling och kunskap i en spännande miljö. Läs gärna vidare om du är nyfiken!
Om tjänsten
Perido söker nu en administratör till vår kund, en svensk bank som genom personlig service erbjuder effektiva och anpassade lösningar inom finansiering, inkasso, reskontra­hantering och betallösningar. Tjänsten är placerad på kundens kontor i Arenastaden, Solna.
Dina arbetsuppgifter
Här kommer du bli en viktig del av ett team inom banken som arbetar tillsammans för att bekämpa penningtvätt och annan finansiell brottslighet. I rollen kommer du att hantera kundärenden inom KYC-området och tillsammans med ditt team gå igenom en backlog av ärenden som fastnat i kundkännedomsflödet. Du kommer att behandla och analysera stora mängder information om bankens kunder och ha en administrativ roll där du ansvarar för att behandla, följa upp och registrera. Exempel på arbetsuppgifter inkluderar enklare analys och utredning av ärenden inom KYC och AML, uppföljning av kundengagemang i banken, riskbedömning av kunder och eskalering av ärenden som kräver ytterligare utredning.
Dina egenskaper
Vi letar efter en självgående och strukturerad person med administrativa färdigheter. För att trivas och lyckas i rollen behöver du vara nyfiken, noggrann och effektiv samt ha ett kritiskt öga. Du är driven, har hög arbetsmoral och kan arbeta både såväl självständigt som i team. Vidare är du social, serviceinriktad och har utmärkt kommunikationsförmåga på både svenska och engelska.
Är det tjänsten för dig? Vi råder dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt till denna spännande chans!
Vi söker dig som har:
Gymnasial utbildning inom relevant område
Erfarenhet av att arbeta med liknande arbetsuppgifter i en bankmiljö
Goda systemkunskaper
Lätt för att kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i två månader. Tillträde omgående.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Ansvarig rekryterare heter Amanda Delvén och du når henne via amanda.delven@perido.se
Om du har andra allmänna frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange tjänstens referensnummer 34007 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 1200 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juni 2023
  • Ansök senast: 12 juli 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024