OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du någon erfarenhet av administrativ och är noggrann och kommunikativ!
Har du dessutom möjlighet att börja jobba deltid från 1 april (flexibla dagar) Då är du rätt person.
Barona söker nu en leveransadministratör till en av sina kunder i bilbranschen. Som leveransadministratör kommer du vara säljarens högra hand och bland annat ansvara för hantering och granskning av avtal, samt registrering av bilar. Tjänsten inleds med en digital utbildning från Trafikverket.
Vi söker dig som har följande egenskaper: Du har förmågan att arbeta noggrant och effektivt.
Du trivs med att arbeta i team och har god kommunikationsförmåga.
Du är van vid att använda olika datorprogram och system.
Du ser möjligheterna i utmaningar och är inte rädd för att fråga.
Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: Du kommer att ansvara för att hantera och granska köptavtal för bilar
Du kommer att ansvara för att registrera bilar i system och se till att all information är korrekt.
Du kommer att ansvara för att granska finansavtal för bilar och se till att de följer allmänna riktlinjer.
Kontinuerlig intern kommunikation med säljare gällande aktuella processer.
Vi söker dig som vill utvecklas i din roll som administratör. Har du tidigare erfarenhet av branschen är det meriterande men inget krav.
Om tjänsten
Tjänsten är en visstidsanställning som löper från april till och med augusti, med omfattning 50% i april och maj för att sedan omfatta 100% under juni – augusti. Tjänsten är en del av Baronas konsultverksamhet. Arbetstiderna varierar mellan 8–17 och 9-18 och tjänsten utgår från kundens lokaler i Sundbyberg.
Känner du att du är rätt person för den här rollen? Skicka in din ansökan och CV till oss så snart som möjligt! Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot att höra från dig!
Kontakt
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Carina Stjernström carina.stjernstrom@barona.se
Observera att vi på grund av GDPR inte kan ta emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer här: http://barona.se/om-oss/