Administratör sökes till spännande uppdrag på myndighet, under april!

Administratör sökes till spännande uppdrag på myndighet, under april!

Arbetsbeskrivning

Är du en stjärna på administration som alltid arbetar med god struktur och ordning och reda? Är du van vid den offentliga sektorn eller vill du få in en fot i myndighetsvärlden och samtidigt bredda ditt CV med värdefulla erfarenheter? Läs vidare!
Om tjänsten
Myndigheten har bland annat ansvaret att hålla ett register över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal. Registret omfattar personer som sökt och erhållit legitimation för yrken på hälso- och sjukvårdens område, och uppgifterna används för upplysning om personalens behörighet. Uppdraget är ett semestervikariat, så du kommer först få en grundlig upplärning för att sedan bli en del i teamet. Kontoret ligger centralt på Kungsholmen, Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Som administratör kommer du att arbeta i ett team med två kollegor som utför likadana arbetsuppgifter. Arbetet handlar om att besvara e-post i stor mängd och kunna göra större registeruttag ur systemet. Det är viktigt att du känner dig bekväm med att arbeta i Outlook, Word och resten av Office-paketet. Du får gärna vara flink på kortkommandon och makron.
Dina egenskaper
Vi söker dig som är serviceinriktad, snabb och har ett positivt förhållningssätt i allt du tar dig an. Du tar dig an arbetsuppgifterna med god struktur och noggrannhet. Du är mån om att ge den bästa servicen och tar stort ansvar för att det du levererar håller hög kvalitet. Du trivs som bäst när tempot är högt och du har massa arbetsuppgifter på ditt bord men du har också förmågan att veta vad som behöver prioriteras. Till sist ser vi det som viktigt att du besitter en god förmåga att samarbeta.
Om du känner att detta kan vara något för dig så är du varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasieutbildning
Mycket goda datorkunskaper och vana av att arbeta i olika IT-program
Goda muntliga och skriftliga kunskaper i svenska
Erfarenhet av arbete som administratör eller handläggare

Plus i kanten:
Erfarenhet av att arbeta med att svara på mailfrågor i stor omfattning
Erfarenhet av arbete i offentlig verksamhet och grundläggande kännedom om regelverket kring offentlighet och sekretess.

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag 2022-04-04 till 2022-04-29. Kan finnas möjlighet till nya konsultuppdrag efter vikariatets slutdatum.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 33016 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2022
  • Ansök senast: 30 mars 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024