Administratör sökes till Stokab!

Administratör sökes till Stokab!

Arbetsbeskrivning

En rolig tjänst väntar på Stokab för dig som trivs med ett arbete där uppgifterna varierar brett. Om du har något års erfarenhet råder vi dig varmt att läsa vidare! Förhoppningsvis är detta ditt nästa steg i karriären.
Om tjänsten
Nu söker vi på Perido en Administratör till vår kund, Stokab, som är en stor leverantör av kommunikationslösningar inom fibernät. Tjänsten är placerad strax söder om Stockholms innerstad. Det finns möjlighet att då och då arbeta på distans. Företaget tillämpar flexibelt arbetsställe.
Dina arbetsuppgifter
Här väntar en administrativ tjänst som inte bara innebar att sitta vid datorn, utan även arbete runtom i Stokabs lokaler. Rollen är bred och dessa är några av dina dagliga uppgifter:
Vara administrativt stöd på enheten.
Uppdatera information i tillträdessystemet.
Uppdatera skåp, nycklar, passerkort, kontaktpersonuppgifter och vägbeskrivningar.
Upprätthålla god och snabb service till kunder och tekniker avseende ansökningar för tillträde till noder.
Eskalering till underhållspersonal vid tekniska problem (mindre vanligt förekommande).
Följa Stokabs process för hantering av tillträden, passerkort etc samt problemlösning för ärenden som hamnar utanför processen.
Samordning och felhantering.
Datastädning, strukturering av data i system.
Support avseende tillträde till entreprenörer och kunder via telefon och e-post.
Övrigt förekommande arbetsuppgifter.

Dina egenskaper
För att lyckas i rollen krävs det att du är noggrann och ansvarstagande vad gäller dina uppgifter och att du är en person med stort sinne för ordning och struktur. Du kan hantera dina arbetsuppgifter effektivt, som du samtidigt prioriterar efter bästa förmåga. Du har en stor förståelse för vad service i världsklass, du blir motiverad och stärkt av att hjälpa andra och alltid vill alltid göra ett gott jobb. Vidare ser vi att du är en social, framåt och en utåtriktad person som är skicklig på att skapa goda relationer och uppskattar samarbete.
Kan det vara dig som Stokab väntar på? Tveka inte i så fall, varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som har:
Gymnasieutbildning
1–2 års erfarenhet av administrativt och koordinerande arbete
God kunskap och vana av ärendehanteringssystem
Flytande språkkunskaper i svenska, tal och skrift

Omfattning och tillträde
Konsultuppdrag på heltid i 12 månader. Tillträde omgående.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Fredrika Lundmark som nås på mejl fredrika.lundmark@perido.se.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se Ange tjänstens referensnummer 33402 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 september 2022
  • Ansök senast: 7 oktober 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024