OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du att ha ordning och reda omkring dig samt är en fena på administrativa uppgifter?
Dina arbetsuppgifter
Vår kund arbetar i projekt där temporära kontor byggs upp och där du som administratör kommer att få en egen kontorsplats utrustad med bärbar dator samt mobiltelefon.
I rollen som on site administratör hos vår kund kommer du att arbeta med varierande uppgifter så som; arkivering av viktiga dokument, hantera de anställdas tidrapporteringar, avlasta och hjälpa dina kollegor i deras arbeten efter anvisning, hålla kontakten med underleverantörer för att förmedla samt samla in information, personallistor innehållande uppdaterad information om de anställda samt protokollförande i möten mm.
Som administratör hos vår kund kommer omfattningen av tjänsten att variera under projektets gång då du kommer att få en introduktion i starten som inte fyller en heltidstjänst. I takt med att du växer in i rollen samt att omfattningen av arbetsuppgifter ökar så kommer tjänsten att öka till 100%.
Om företaget
Vår kund är ett globalt ledande ingenjörsbolag inom bland annat industri och pappersbruk.
Mer information om vår kund ges vid eventuell intervju.
Din profil
Vår kund söker nu dig som passar in på följande beskrivning;
- God datavana i bland annat Excel och word.
- Då företaget är ett globalt företag där man samarbetar tätt mellan länderna så är goda engelska kunskaper i både tal och skrift ett krav.
- Då siten ligger en bit utanför Timrå och saknar kommunaltrafik så är b-körkort samt tillgång till bil ett måste för att kunna ta sig till och från arbetet.
Som person behöver du vara strukturerad, ansvarstagande, ha skinn på näsan samt vara postitiv och driven.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
Villkor
Start: Augusti 2016
Omfattning: deltid med ökning till heltid
Lön: enligt ök
Tider: 08-17
Ort: Timrå
Urval sker löpande, skicka din ansökan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996