Administratör sökes till stort företag i Trollhättan!

Administratör sökes till stort företag i Trollhättan!

Arbetsbeskrivning

Är du redo att bli vår kunds stjärna som håller koll på varje papper och pixel? Vi söker dig som med positiv energi tar dig ett nytt uppdrag, Här välkomnas du till en mångsidig arbetsplats med stort fokus på hållbarhet! Låter detta som något för dig? Ansök idag, urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Du är ansvarig för att hantera all dokumentation som rör ett stort projekt med deadline i 2025, inklusive DMS, dokumentregister, Team Engine och projektmappar. Du bokar möten och för noggranna protokoll, samt sköter den ekonomiska uppföljningen, fakturahantering och beställningar med stor precision. Du planerar och följer upp projektets tids- och resursanvändning, så att allt går enligt plan.
Du administrerar både interna och externa projekt deltagare genom att sköta säkerhetskontroller, tilldela behörigheter, hantera konton, tillgångar och kort. Du ansvarar också för logistikhantering och uppföljning av material som mätare och strömtransformatorer.
Dessutom förbereder du all dokumentation och skickar ut kundbrev samt CES-mätningar med noggrannhet och omsorg. Bli vår mångsidiga hjälte och var en del av att ta vår kunds stora projekt i mål.

Denna tjänst är säkerhetsklassad, därmed kommer en säkerhetsprövning att genomföras innan uppdraget kan påbörjas, i enlighet med säkerhetsskyddslagen.

Förväntat startdatum är i mitten - slutet av augusti och du kommer anställas som konsult.
Arbetet sker främst på plats på deras kontor i Trollhättan där en gedigen onboarding kommer vara starten för uppdraget.

VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av administrativt arbete i digitala system
- Har mycket god kommunikativ förmåga på svenska, både i tal och skrift då du kommer kommunicera på svenska med interna och externa parter
- Har goda kunskaper inom Microsoft Office
- Har en godkänd gymnasial utbildning inom relevant område

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet från att arbeta med projekt
- Erfarenhet från arbete med säkerhetsklassade uppgifter

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Samarbetsvillig
- Problemlösande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 juni 2024
  • Ansök senast: 25 juli 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


28 september 2024

27 september 2024

Administratör

27 september 2024

Klinikadministratör, Akutkliniken, Umeå

27 september 2024